یاسمین فاطمهیاسمین فاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه سن داره

فرشته آسمونی مامان و بابا

مناجات

1392/6/15 23:04
نویسنده : ساناز
437 بازدید
اشتراک گذاری

محبوبم ، پناه خستگیهام و بهترین رفیق زندگیم

امشب مثل همیشه محتاج نگاه و توجه هستم. مثل تمام زمانهایی که به تو و آغوش پرمهر تو پناه میارم و تو مهربانانه دردهایم را میشنوی و در زمان مناسب پاسخم را میدهی وحتی گاهی جوابی نمیدهی ولی مرا منصرف میکنی و من بارها این تدابیر زیبای تو را دیده ام.

مهربانم ، عشق زندگیم ، انگیزه تمام تلاشهایم

امشب بیشتر از همیشه مرا دریاب و این نگرانیها را از من بگیر.

خودم و طفلم را به تو میسپارم خودت بهترینها را برای هردوی ما رقم بزن.

دوستت دارم ، دوستم داشته باش.niniweblog.com

امشب آخرین شبی که خونه هستم همراه با تکونهای شدید دخترم .فردا شب قراره برم بیمارستان بخوابم تا صبح یک شنبه دختر گلم به دنیا بیاد.

شاید این اتفاق بارها بارها در این دنیا اتفاق افتاده باشه ولی برای هر شخصی اولین بار که باشه خاصه و نگرانی داره. من هم دلشوره دارم  و احساس میکنم جز آغوش گرم و مهربون معبود آرام نخواهم گرفت چون با تمام وجودم به او اطمینان دارم.

پس محبوبم مرا دریاب که این بنده کوچکت سخت به تو امیدوار است، خودم را در دریای محبتت غرق میکنم تو خود پناهم باش.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فاطمه
19 شهریور 92 18:16
خدا روشکر که خدای نازمون مواظب تو و دختر نازت بود و الان هر دوتون سالم توی این دنیایین
خدایا شکرت:-*:-*


مرسی و ممنون به خاطر دعاهات عزیزم