یاسمین فاطمهیاسمین فاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه سن داره

فرشته آسمونی مامان و بابا

فقط 2 روزه دیگه مونده به مادر شدن من.....

1392/6/15 23:03
نویسنده : ساناز
449 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دلم ،دختر نازم فقط دو روزه دیگه مونده تا من صورت ماهت ببینم.باورکن به حدی بیتاب و مشتاقم که چند شبه نمیتونم خوب بخوابم.البته راستش بگم کمی هم استرس دارم ، آرزو دارم همه چیز به خوبی بگذره و من و تو به شادی به هم برسیم.

niniweblog.com

چند روزه که بابا جون و مامانی اکرم اومدن پیش من که تنها نباشم و قراره که مامانی اکرم بیاد با من بیمارستان که کمکم کنه تا از تو خوب مراقبت کنم ، جای مامانی مهین خیلی خاله کاش الان بود و این لحظات شاد با هم بودیم ،از خدا میخوام که شادش کنه و تو را بهش نشون بده.niniweblog.com

راستی خانم خانما ، دختر دایی مهربونت طاهره هم اومده پیشمون و منتظر اومدن تو به این دنیاست ،من خیلی دوستش دارم کلی به مامان کمک میکنه تا تو راحت باشی ، بزرگ شدی خودت ازش تشکر کن .niniweblog.com

خوشگل مامان امروز از صبح خیلی کار کردم البته بابای مهربونت برام کارگر گرفته ولی خودم هم طاقت نمیارم کار میکنم تا خونه عین دسته گل بشه آخه داره یک گل میاد به خونه ، هنوز کلی کار دارم الان هم برای استراحت نشستم با تو حرف میزنم خانم کارگر هم رفته من تنها هستم بابا مجید هم رفته پایین پیش مادر جون .

در ضمن شنبه وقت آرایشگاه گرفتم تا یک مامان خوشگل بشم برات . خیلی دوستت دارم دختر مامانniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فاطمه
14 شهریور 92 23:49
آخی عزیزدلم!

ایشالله به سلامتی گلم!

اصلا هم نگران نباش!

منم کلی منتظرشم که زود کلی ماچش کنم!

:-*:-*:-*




مرسی خانم خوشگله


فاطمه
15 شهریور 92 11:49
Sanaz dishab khabe dokhtare nazeto mididam,suratesh mese mah bud
Topol mopolo gerd!
Khola3 kheyli naz bud,ba ink 1ruzesh bud mitunes rah bere!!!
Kheyli jigar bud khola3:-*:-*


سلام عزیزم خوشحال شدم خدا کنه خوابت تعبیر بشه دعا کن برام دلشوره دارم