یاسمین فاطمهیاسمین فاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

فرشته آسمونی مامان و بابا

روزی که برای دخترم وبلاگ درست کردم

1392/6/15 23:02
نویسنده : ساناز
476 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترگلمniniweblog.com

 

امروز تصمیم گرفتم برات یک وبلاگ درست کنم تاهروقت خانم شدی خودت بادستهای خوشگلت مطلب بنویسی٠

من هنوزصورت ماهت ندیدم،آخه هنوزبه دنیا نیومدی نازنینم،فردا میرم دکترتاوقت به دنیااومدنت به من بگه.niniweblog.com

 

الان ٣٦هفته است که تودرون من زندگی میکنی،این روزها خیلی پرتحرک شدی خوشگلم،اینقدر تکون میخوری که بابات هم تکونهات میبینه وهی نازت میده مخصوصا وقتی دست میذاره روی شکم من تاباهات حرف بزنه وتوهم زیر دستش ضربه میزنی که بگی صداش میشنوی نمیدونی چقدرخوشحالش میکنی قربونت برم که اینقدر بامعرفتی .

پرینازم من وبابا بیصبرانه منتظراومدنت هستیم.niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فاطمه
28 مرداد 92 14:47
عزییییز دلم!!!
زودتربیاکه یه ماچ محکم بکنمت:-*:-*
بالاخره یه خاله فاطمه که مهندسم باشه که بیشتر نداری;-)
ساناز گلم کلی مواظب خودتو نی نی نازت باش:-)


مرسی خاله خوشگله که به وبلاگ ما سرزدی ما تورا خیلی دوست داریم توهم مواظب خودت و مامانت باش .