یاسمین فاطمهیاسمین فاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه سن داره

فرشته آسمونی مامان و بابا

تعیین تاریخ تولددخترنازم

1392/6/15 23:02
نویسنده : ساناز
1,027 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم ،خانم خوشگله ،امروز رفتم دکتر تا بهم بگه توکی به دنیا میایی ،خانم دکترصدای قلب قشنگت شنید و گفت ١٦ شهریور برم بیمارستان بستری بشم صبح ١٧ شهریور عمل بشم تا تو به دنیا بیایی .niniweblog.com

niniweblog.com

این روزها خیلی سخت و دیر میگذره. خیلی دوستت دارم نازگلمniniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهناز مامان ترلان کوچولو
3 شهریور 92 23:52
به سلامتی نی نی بیاد تو بغلت از طرف من ببوسش



سلام عزیزم مرسی که به وبلاگم سرزدی
بااجازه من لینکت کردم

مامان پريسا خانوم
4 شهریور 92 11:56
ايشالا به سلامتي دنيا بياد و كلي مامان و باباشو خوشحال كنه








مرسی خانمی که به وبلاگم سرزدی


بااجازه من لینکت کردم