یاسمین فاطمهیاسمین فاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه سن داره

فرشته آسمونی مامان و بابا

فرشته من به دنیا اومد

1392/6/24 12:58
نویسنده : ساناز
683 بازدید
اشتراک گذاری

روز ١٧ شهریور ساعت ٨:٣٠ صبح فرشته آسمونی من زمینی شد.

روز خیلی سختی بود ولی با دیدن نازنینم کلی خوشحال شدم. بی حسی موضعی شدم برای همین خیلی ترسیدم ، جو اتاق عمل منو ترسونده بود و باعث شد گریه کنم طوری که کل کادر اتاق عمل اومدن بالا سر من تا آروم بشم ، خانم دکتر مهربونم منو میبوسید و آرومم میکرد.

خلاصه در ساعت ٨:٣٠ صبح صدای گریه دخترم شنیدم حالم بهتر شد. ساعت ١٠ صبح هم خودم منتقل کردند به اتاقم ولی اجازه ندادند تکون بخورم و تا شب دراز کشیده بودم .

روز بعد باید از تخت پایین میومدم خیلی سخت بود ولی بابای خوبت خیلی به من کمک کرد دستش درد نکنه. این چند روز مامانی اکرم و بابا مجید خیلی خیلی حمایتم کردند اگر کمک های اونها نبود من نمیتونستم  تحمل کنم.

روز سه شنبه ١٩ شهریور از بیمارستان مرخص شدم . خونه که رسیدیم بابا مجید برات قربونی کشت .

روز جمعه هم یک جشن گرفت و نهار داد ، خیلی خوش گذشت گلم . همه مهمونها از دیدن تو خوشحال شدند . من حالم زیاد خوب نبود ولی بخاطر تو تحمل کردم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

افسانه مامان پارمين
25 شهریور 92 12:27
قدم نو رسيده مبارك باشه و انشالله زير سايه مامان و باباش بزرگ بشه

مرسی خانمی

فاطمه
3 مهر 92 14:46
اومدن جوجوی نازم مبارک:-*


مرسی گلم