یاسمین فاطمهیاسمین فاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه سن داره

فرشته آسمونی مامان و بابا

عکس های سیسمونی دخترنازم

1392/6/15 23:03
نویسنده : ساناز
3,072 بازدید
اشتراک گذاری

امروز به تشویق خاله فاطمه ازاتاق خوشگلت عکس گرفتم گذاشتم تووبلاگت،دوستت دارم نازگلمقلبماچ

 niniweblog.com

 این گهواره دخترمه

گهواره دخملمه

تخت فرشته کوچولو

ساک وسایل فرشته

کالسکه وبقیه وسایل

برای دیدن بقیه عکسها روی ادامه مطلب کلیک کنید

niniweblog.com

 

نظر یادتون نرهماچ

اینم دکور دخملمه

کمد لباس با ویترین پرینازمه

این عروسک خوشگل عمو مسعود و زن عمو معصومه خریدند

فلاکس و شیشه شیردخترنازم

این سه تا عروسک برای خودمه که میدم به دخملم

وای اینها لباسهای قرتی خانمه

 

این لباس ناز خاله پروین دوست داشتنی زحمت کشیده

این لباس خوشگل سلیقه بابا مجیدت ،عسلم

من و مامانی اکرم خریدیم

مامانی اکرم از اصفهان برات آورد،شکرم

اینو بپوشی میخورمت

این لباس نازم عمه فرزانه خوش سلیقه خریده برات عشقم

وقتی خانم شدی اینو تنت میکنم عسلم

مامانی اکرم از اصفهان برات خرید

این لباس خوشگل مامانی بزرگه برات خریده عسل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

زيبا
4 شهریور 92 17:56
خيلي قشنگه به سلامتي


نظرلطفت خانمی


بااجازه من لینکت کردم
افسانه مامان پارمین
5 شهریور 92 22:08
دست خانواده درد نکنه . ماشالله سنگ تموم گذاشتند . آفرین به این همه سلیقه . دوست خوبم ، شما رو لینک کردم







مرسی خانمی که به ما سرزدی منم لینکت کردم
سمیه عمه بتول
25 شهریور 92 8:38
سلام عزیزم دیدمشون
چه دخمل قشنگی چه لباسای قشنگی مبارکش باشه
از راه دور میبوسمش
سلام عزیزم مرسی منم میبوسمت
مامان روشا
27 شهریور 92 10:10
عزیزم تولدت مبارک

سلام با اجازه من لینکتون کردم.خوشحال میشم شما هم لینک کنین

سلام عزیزم مرسی به ما سر زدی منم شمارا لینک کردم

مهدیه ( مادر دختری)
8 مهر 92 16:09
سلام
عکسای قشنگ سیسمونی یاسمین فاطمه خانوم رو دیدم و حسابی از حسن سلیقه ی این مامان هنرمند لذت بردم ایشالا زیر سایه ی بابا و مامان مهربونش بزرگ بشه!

مرسی خانمی که به ما سر زدید اگر دوست دارید تبادل لینک داشته باشیم

د وست دوستتون زهره
29 مهر 92 15:49
سلام خیلی ناز و دوست داشتنی بود امیدوارم زیر سایه اهل وبیت و پدرو مادرش دخمر کوچولوتون بزرگ بشه.

مرسی عزیزم

doooooktr zohre joooon
29 مهر 92 18:53
slaaaaaam yasii joooon . khosh de haleeeet cheghaaad oshkele... manaaaam mikhaaaaam

هرچه زودتر نوبت تو بشه از خدا میخوام