یاسمین فاطمهیاسمین فاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه سن داره

فرشته آسمونی مامان و بابا

عقیقه کردن دلبندم

1392/7/16 7:41
نویسنده : ساناز
526 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم خیلی دلم میخواست روز هفتم برات گوسفند عقیقه بکشم ولی نشد

 ، چون روزی که من و تو از بیمارستان اومدیم بابا جلوی پای من و تو قربونی کشت.

 ولی امروز موفق شدیم برای تو دختر گلمون گوسفند عقیقه کشتیم بابا دعاهاش

 خوند گوشتش هم آبگوشت کرد و یک مهمونی مفصل گرفت.

 

ازخدا میخوام تو همیشه سالم و سرحال باشی تا من و بابا با شادی تو شاد

باشیم نازگلمniniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان پريسا خانوم
16 مهر 92 15:55
واييييييييييييي چه كوچولوييه ماماني قدر اين دوران رو بدون خيليييييييييييييي ملوسن و ضمنادوران راحتيته

مرسی خانمی

مامان روشا
16 مهر 92 18:12
فرشته کوچولوی نازنین روزت مبارک


از خدا ممنونیم که شما رو هدیه داد به ما...



مرسی خانمی خدا روشا جان راحفظ کنه برای شما

فاطمه
16 مهر 92 18:46
قربوووووووووووووونش برم من!!!!!!!دشمناش کور شه چشماشون!!!!!!!


مرسی عزیزم
مهناز مامان ترلان کوچولو
17 مهر 92 8:38
همیشه شاد و سلامت باشین خاله جون

شما و کوچولوتون هم همیشه شاد باشید

مامان اکرم
19 مهر 92 10:01
ما با مامان ساناز و بابات قهریم چون که بد قولی کرده ا ند یاسمین خشگلم را نیاورده اند

نه دیگه قهر نباشید من دلم میگیره ها خواهش خواهش

مامان اکرم
30 مهر 92 18:35
قربون توپلهات برم مامانم عسلم خشکلم زود بیا خانه ما میخوام بخورمت


مرسی مامانی