یاسمین فاطمهیاسمین فاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

فرشته آسمونی مامان و بابا

172 روز گذشت

1392/12/8 19:11
نویسنده : ساناز
1,182 بازدید
اشتراک گذاری

یاسمین فاطمه مامان 172 روز از زمینی شدن تو میگذره. در این مدت چنان سرگرم تو بودم که حتی به وبلاگت هم سر نزدم تا خاطرات زیبای با تو بودن را بنویسم.

خاطرات بزرگ شدنت و هرلحظه زیبا تر شدنت. بوییدن و بوسیدن تو برام بهترین لذت دنیاست عزیزم.

niniweblog.com

یاسی من ، تو خیلی دختر ماهی هستی . از 4 ماهگی دیگه کاملا اسباب بازیهات میگیری و با دستای قشنگت باهاشون بازی میکنی. غلت میزنی و روی شکم می افتی . دستت زیر شکمت میمونه و جیغ میزنی.

niniweblog.com

صداهای خیلی قشنگی از خودت در میاری تا جلب توجه کنی.عاشق صداهاتم غنچه من.

با غریبه ها میخندی به شرطی که بغل مامان باشی. البته یک شرط دیگه هم داره اینکه بلند حرف نزنن چون دختر من نازنازی زود میترسه.راستی دورت بالشت میذارم تکیه میدی و میشینی.

به خاطر سلامیت شاکر خداوند هستم هر لحظه، ولی دکترت منو نگران کرده میگه ملاجت خیلی بازه .

برات کلسیم داده بهت میدم ولی خیلی نگرانم از خدا میخوام تو همیشه سالم باشی که تو آرام جان منی عسلم.دکتر آزمایش خون برات نوشت جوابش گرفتم همه چیز خوب بود وتو هیچ کمبودی نداشتی ولی بازم گفت کلسیم بدم بهت.

من تو دختر نازم میسپارم به دستهای قدرتمند خدا تا آرام باشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

اسرا
8 اسفند 92 13:19
واااااااااااااااای خدای من چه دخمل نازی ماشاا... هزار ماشاا...
ساناز
پاسخ
متشکرررررم
مینا مامان روشا
8 اسفند 92 14:10
عزیزم قربونت برم. 172 روزگیت مبارک مرسی خالهروشا جون ببوس
میترا
19 اسفند 92 17:52
فرقی نمی کنه دور و برت چقدر شلوغ باشه وقتی از درون تنهایی …