یاسمین فاطمهیاسمین فاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

فرشته آسمونی مامان و بابا

اولین مسافرت یاسمین

1392/8/7 9:29
نویسنده : ساناز
608 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ٤ آبان ٩٢ من و یاسمین خوشگله برای اولین بار تنهایی باهم مسافرت رفتیم. بابا مجید قرار بود با ما بیاد ولی چون کارداشت نیومد، من و تو نازنینم با هم رفتیم اصفهان خونه بابا جان و مامانی اکرم مهربون. تو عسلم خیلی دختر خوبی بودی اصلا مامان اذیت نکردی من خیلی ازت راضی بودم.

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان روشا
6 آبان 92 12:11
به سلامتی عزیزم.خوش بگذره
میترا
6 آبان 92 13:28
من شما را لینک کردم

مرسی منم شما را لینک کردم

مهناز مامان ترلان کوچولو
7 آبان 92 18:27
آفرین یاسمین کوچولو که مامانی رو اذیت نکردی خوشگلم


مرسی خاله جونم که به ما سر میزنی
مامان پوریا جون
15 آبان 92 11:38
به اصفهان خوش امدید اینقدر خوبه توی مسافرت بچه اروم باشه ما هم که رفته بودیم مسافرت پوریا جونم خیلی اروم بود بازم خدا را شکر
ساناز
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان اهورا(نرگس)
25 آبان 92 15:48
آفرین به تو خوشگل خانم...همیشه به سفر
ساناز
پاسخ
مامان پوریا جون
24 آذر 92 13:19
مامان مهربون سلام اگه میشه وبلاگ پوریا را به نام آقا پوریا جوانمرد کوچک لینک کنید ممنون
مامان اهورا (نرگس)
1 دی 92 13:40
عزیزم کم پیدایی!!